søndag den 11. september 2011

Dagens Kunsthistorie: PAS PÅ DE SMÅ I TRAFIKKEN



Under en køretur med buslinie 4A opdagede jeg pludselig dette klister-skilt. Skiltet viser en moderskikkelse der går med sit barn. teksten lyder: Pas på de små i trafikken. Og det kan vi jo alle blive enige om. Men da jeg så nærmere på skiltet var det ikke trafikken eller trafik-osen, der var farligt for den lille, men derimod den prut moderen slap ud i børnehøjde. Endnu et lille smil i hverdagen - jeg ELSKER gadens kunst!

1 kommentar:

  1. ÆV! Har netop fundet ud af at det lille morsomme klistermærke i bussen, som jeg forestillede mig var skabt af gadekunstnere, er institutionaliseret 'gadekunst' designet af bedrebustur.dk der også står bag smilemønter og fortæl-om-dit-første-kys-postkort i busserne. I begyndelsen fik det mig til at smile, men nu begynder det at kamme over.

    SvarSlet